Шпали залізничні дерев’яні соснові свіжого розпилу

За питаннями придбання шпал звертайтеся за тел. +38 (050) 3118083

Шпали дерев’яні, Київ. Ціна – від 1150 грн / м3, на замовлення

Шпали дерев’яні за ГОСТ 78-89

1-а категорія – 180х250х2750мм

Шпали 1-ї категорії – 0,12375 м3 деревини, 8.01 штук в 1м3. Ціна EXW – 140,0 грн / 1шт

2-а категорія – 160х230х2750мм

Шпали 2-ї категорії – 0,1012 м3 деревини, 9.88 штук в 1м3. Ціна EXW – 115,0 грн / 1шт

Шпала – це брус великого перерізу, також елемент залізничної колії, до якого кріпиться колія, – він приймає навантаження і передає його на подушку, а також відповідає за сталість ширини коли. Дерев’яні шпали є найпоширенішим на сьогодні видом шпал. За умови нормального навантаження строк служби шпал становить 15-25 років, при підвищених навантаженнях – 10-12 років.

Тенденція ринку шпал поступово рухається від дерев’яних шпал до залізобетонних. Проте залізобетонні шпали на сьогоднішній день не є ідеальним рішенням, оскільки через свою жорсткість вони вимагають додаткових прокладок, що значно збільшує вартість шляху, або істотно впливає на знос ж-д колії.

Ціни на шпали вказані без урахування ПДВ

 

Переваги дерев’яних шпал:

  • легкість обробки;
  • низька чутливість до температурних перепадів;
  • пружність;
  • високі діелектричні властивості;
  • дерев’яні шпали можуть використовуватися для рейок з різною шириною підошви, а також при розширенні колії на кривих ділянках;
  • хороше зчеплення з щебеневим баластом;
  • невелика вага дерев’яної шпали (близько 80 кг, бетонні – 250 кг) спрощує ремонт шляху.

Дерев’яні шпали поділяються:

За типом розпилу на: 1.

3.

    • Обрізні (обрізані з 4 боків)

2.

  • Напівобрізні (обрізані з 3 боків)
  • Необрізні (обрізані з 2 боків)

За призначенням:

  • Шпала 1 типу, просочена – для головних шляхів
  • Шпала 2 типу, просочена – для під’їзних та станційних колій

Дізнайтеся більше про пиломатеріали перейти до рубрикатора